pátek 30. června 2017

VYSVĚDČENÍ

 a hurá na prázdniny









Tady jsem se inspirovala u Oringle.
Moc se mi líbily její písmenkové koláže.












škola osiřela


Procházela jsem odpoledne ztichlým nádvořím.
Pak jsem se zaposlouchala.
Ožilo.
Myslím, že holubi si celé prázdniny budou žít svým životem.




Jsem moc ráda,že můžu učit v takovém krásném prostředí.
Ještě před pár lety byste zámek nepoznali.
Myslela jsem si, že to ani do důchodu zrekonstruovat nestihnou.
Stihli a já jsem moc ráda.
Letošní léto dokončují poslední stranu zámku.
Na podzim už bude celý zámek jako nový.



I školníkova čertova zahrádka  osaměla.







Brána se zavřela,
prázdniny začínají !


Užijte si krásné dny!
Mě bolí pěkně záda.
Snad budu zítra fit a radostně zahájím i já prázdniny.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.