neděle 2. července 2017

DÁREK

Tento příspěvek bude tak trošku souviset s předchozím. 
Je o odměňování,
o ocenění práce.
Je to už skoro 13 let, kdy začalo mé trápení se zuby.
Sehnat dobrého zubaře je také velké umění
a já měla to štěstí, že jsem našla.
Byl sice až v Praze,
ale ohromný odborník, 
veliký sympaťák,
úžasný člověk.
Když jsem u něj byla poprvé tak vzpomínám, že mi dělal otisky
a řekl, tak a teď se budeme dívat asi tak 5 minut sobě do očí.
Šlo to samo:o).
U zubařky předtím jsem myslela, že se po 2 minutách udusím 
anebo pozvracím.
U pana doktora nic:o)!
..
Jak už jsem psala, jsem člověk, co rád dává dárky.
Tehdy jsem panu doktorovi přinesla taky malou pozornost.
Nejednalo se o úplatek, 
ale o radost, že mě přijal mezi své pacienty.
...
Po zubním ošetření jsem mu moc děkovala,
i sestřičce a s náležitými ovacemi jsem mu předávala dárek.
Zaplatila jsem i léčebné výlohy,
rozloučila se a odešla.
....
Jaké bylo mé rozčarování, když jsem usedla v metru do vagónu,
oddechla si, že mám vše za sebou
a najednou se podívám a v ruce dřímám tašku s dárkem,
který jsem panu doktorovi tak obřadně předala:o).
...
Dojela jsem na další stanici, vystoupila 
a jela zpátky.
..
Už při vstupu do ordinace se pan doktor i sestřička řehtali,
když mě uviděli.
Předala jsem znovu dárek 
a věděla, že na mě pan doktor nikdy v životě nezapomene.
....
Musím napsat, že zuby mi udělal parádně:o)!
Mějte krásný nedělní večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.