neděle 30. července 2017

DOMEČKOVÝ VÍKEND

Celý víkend se věnovali naši mužští stavbě domečku 
pro holčičky.
Původně plánované
" dvě hodiny"
se protáhly na dva dny.
A ještě není úplně hotovo.
Jak stavba probíhala?


Vybrali jsme místo, kde byly samé kameny.
Prostě jsme Na skalce, která leží asi na skále.
Takovýto krásný kámen ležel pod zemí.
Do skalky se mi moc hodí:o).

je velký určitě nejméně 70 centimetrů




Před stavbou domku jsme se rozhodli,
že nejprve natřeme vnitřek,
protože bychom tam později špatně lezli.
Původně měl být uvnitř růžový,
ale žádnou takovou barvu jsme tu neměli.
Měli jsme jen bílou a šedou,
protože jsem chtěla natřít svou budoucí skříňo - kadibudku:o).
Mně se ta kombinace líbí.























K večeru se začala stahovat mračna.
Domek prošel velkou zkouškou.
Liják jako hrom.
( hromy a blesky tedy taky byly).
....
Domek se bude ještě natírat i z venku.
Tak uvidíme.
Já se těším, že konečně budeme moci udělat finální úpravy zahrady.
Dá to ale ještě spoustu práce.
...
Vám přeji krásný nový týden.
Prý se ohřejeme.
Já jsem šťastná, že jsem v domě,
kde je příjemně.
...
Inka
💓






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.