pátek 7. července 2017

MOŽNÁ MI

už hrabe:o))
Každý kamínek jsem měla v ruce a drbala ho,
protože byly umazané od omítky.
Potřebovala bych takových valounů celý náklaďák.
Proto jsem dnes uprosila manžela, abychom jeli do stavebnin
a valouny koupili a nechali si je dovézt na chalupu.
Prostě když něco nutně potřebuješ:o))


Valouny měli, bohužel také měli zavřeno.
Je pátek po státních svátcích,
a tak si udělali volno,
což chápu, 
ale vůbec mi to nevyhovuje.
Přesto jsem byla úspěšná, protože jsem tam na hromadě 
uviděla velké kameny.
Pán, kterému hromada patřila, mi dovolil si jich pár vzít.
Řekl, že šest,
ale já, ač učitelka neuměje počítat, jsem si jich dovezla deset.

Vy nepočítejte, protože některé jsem už měla:o).


Zastavila jsem se v květinářství a koupila si ještě 
černookou Zuzanu a nějaké bylinky.
Moc hezké a levné květinářství a milý pan prodavač.
...
Tuhle fotku bych sem vůbec nedala, 
protože úplně šílím z naší hrozné betonové zdi.
Chtěli bychom ji obložit kameny, jenže...
S kýmkoli jsme mluvili, tak nám předurčil, 
že nám kameny spadnou, neboť zeď není z druhé strany odizolovaná
a propouští vodu.
Spočítali jsme, že by nás kameny vyšli na skoro 20  tisíc korun.
Při pomyšlení, že nepřežijí zimu a kameny by spadly, 
tak manželovi vstávají vlasy hrůzou na hlavě.
Mně zase vstávají z pomyšlení, že tam navždy zůstane ten strašný beton.
...
A tady je ta fáze, kdy jsem se tak trochu zbláznila.
Koupila jsem dnes barvu na beton.
Chtěla jsem slonovou kost, ale manžel řekl, že ta světle žlutá bude k omítce lepší.
Přijeli jsme a já se vrhla do nátěru.
Hrůza!
Žlutá příšerná a pomyšlení, že je to na celé zdi mě děsilo.
Tak jsem začala houbou dělat kruhy,
manžel řekl, že sluníčka.
Já na to, že když už je to tak hrozný,
že to musí být alespoň originální,
aby si kdokoli to uvidí řekl,
že je to sice hrozný, ale originální:o)).
Takže posuďte sami.
Musím podotknout, že jsem to začala dělat ve chvíli,
kdy začalo kolem strašně blýskat a obloha se začala černat.
Jak jsem napsala na začátku,
asi mi dnes hráblo:o)!
Průtrž mračen , která se přehnala i s krupobitím nezanechala na mé nádheře stopy:o).







Jediné, co mi vadí je to, že jsem nestihla dočmárat ještě tu druhou část, ale na ní taky dojde:o)).


Pravda, rozhodla jsem se, že před zeď ještě vysázím psí víno, 
aby to co nejrychleji zarostlo
a má krása nebyla vidět:o).
Dnes večer přijede Péťa se Štěpánkou, a tak doufám, že je to nepoloží:o)).
Manžel konstatoval, že ještěže nebydlíme u nějaké frekventované silnice,
že prý by se zastavovali u nás cyklisti, zda neprodáváme nové pneumatiky.
Pneuservis Na skalce:o)).
Prý je to jak reklama na kola.
...
Rozhodně zítra,
pokud mi bude přát počasí,
tak to dodělám.
....
Ostatně přemazat se to dá vždycky:o), ne?
....

a tady jsem vyfotila, jaké padaly kroupy..
Vám přeji krásný páteční večer
a začněte prima víkend.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.