sobota 1. července 2017

OCENĚNÍ - ANO ČI NE?


 Popravdě ani nevím, zda sem můžu dát tento příspěvek:o)
Po včerejší debatě na Facebooku o tom,
zda si učitelé zaslouží či nezaslouží nějakou odměnu na konci roku 
a jak prý se rodiče předhání dát co nej.. dárek,
aby to učitelé asi náležitě ocenili 
a příště snad asi přihlédli a dali lepší známky?
...
Ruku na srdce, kdo rád nedostává dárky?
Koho nepotěší?
Ale přiznávám se, že mě nikdy ani ve snu nenapadlo,
že pokud od někoho něco dostanu, že by to byl snad nějaký úplatek 
či že by po mně někdo chtěl lepší známky.
...
O vysvědčení jde především o vyhodnocení celého roku
a přiznám se, že si vážně nezaznamenávám od koho co dostanu, 
já si to vůbec nepamatuji, pokud se tam rodiče či žák nepodepíše.
...
Nikdy mi také ani nepřišlo, 
že by to dělali rodiče jen proto, aby se předváděli.
Možná jsem naivní, 
ale beru to jako pozornost, či jako poděkování za mou celoroční práci,
že mě mají rádi.
...
Nikoho v té včerejší diskusi, (do které jsem se tedy ani náhodou nechtěla připojovat),
ač se do ní zapojila i menšina učitelů či učitelek,
že by to mohlo být i o tom,
že někdo prostě rád někomu dělá radost.
Někoho rád obdarovává.
Například já to tak mám.
Já moc ráda vymýšlím, čím koho potěšit, jak obdarovat.
Své kamarádky, přátele,
ale i třeba tady na blogu mě těší někoho obdarovat,
ať už to je ve výměnách či v nějaké soutěži.
A rozhodně to není tím, že bych se chtěla něčím chlubit, někoho udivovat
a nad někým se povyšovat.
...
Už skoro měsíc chystám další Giveaway,
protože brzy už budu mít půl milionu návštěv mého blogu.
...
Prostě mi to nedalo.
Já jsem prostě taková 
a chci se podělit o mou radost.
Mí rodiče mě mají přečtenou,
znají můj vkus:o).
Dostala jsem nádherný květinový koš.

tajemný dárek s levandulí

Ananas jsem dostala přímo od jedné maminky holčičky,
která odchází na gymnázium 
a já ji měla v našem pěveckém sboru.




levandulový hrneček





u toho dárku si budu navždy pamatovat od koho je:o),
viď, Ondro? :o))


a tuto placku budu hrdě nosit na chalupě na každém tričku,
aby si toho náležitě všiml i můj manžel:o))
a věděl, co ve mně má:o)




talířek dostal manžel,
srdíčko šlo hned do naší srdeční sbírky:o)


Já květinová Inka kytičky prostě miluju! :o))


odtajnění dárku:o)
Může se takové krásné nářadí vůbec rýpat v hlíně?
Ty kytičky pak musí růst úplně samy 
a plevel musí mizet rychlostí blesku:o)


kytička už má také své místo.


a tato krása mi už také zdobí chalupu.


Užijte si krásnou neděli
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.