neděle 13. srpna 2017

BEZ ENERGIE

A to doslova :o).
Včerejší oslava narozenin se moc vydařila 
a taky se pěkně protáhla.



Domů jsme dorazili až kolem 4 hodiny ranní.
Probuzení mě totálně vyděsilo,
protože jsem zjistila, 
že je čtvrt na dvanáct!

/Kromě dárku pro oslavence, jsem udělala i kamenného anděla../
...
K obědu jsem měla naplánovanou svíčkovou.
...
No, tak rychle..
Místo snídaně jsem rychle začala připravovat oběd.
I tak jsem tušila, že bude až kolem druhé.
Ještěže jsem měla hotovou polévku, říkala jsem si.
...
Bylo 5 minut před dvanáctou,
když zhaslo!
Svíčková v troubě.
...
Já energii žádnou 
a ještě k tomu vypnuli proud!
...
Konec vaření.
Máme všechno jen na elektriku.
...
A to vydrželo celé odpoledne.
Elektriku pustili až kolem půl 7 večer.
...
A jak dopadl oběd?
Nakonec se grilovalo.
Moc toho tedy nebylo, vybrali jsme lednici.
Nedělní vuřty:o)




Všem ale nakonec chutnalo:o).
Mimochodem jsme si i krásně všichni popovídali.
Nikdo nebyl připojen,
wifi nebylo k dispozici :o).
...
Svíčková je ještě v troubě.
Myslím, že ji budeme jíst celý týden:o).
...
Zítra snad konečně všechno, co se minulý týden přihodilo sepíšu.
..
Vám Všem přeji krásný začátek týdne.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.