středa 23. srpna 2017

KAMENÍ


aneb pokračování práce na zahradě.
Včera jsem psala o únavě a pak si teprve přečetla všechny komentáře u J.G.
Zjistila jsem kolik lidí se letošní léto cítí unaveně..
Zvláštní doba...
Dva dny mi ležely kytky, 
které jsem koupila 
a i ibišky, které jsem dostala a radovala se z nich.
Už se jim v kbelíku nelíbilo.
Potřebovaly do země.
Protože jediné co mi letos opravdu jde je vymýšlet si další a další práci
a unavovat sebe i manžela,
čekal nás další pracovní den.
Levné vřesy v zahradnictví mě očarovaly.










Den byl jak podzimní,
to na lepší náladě nijak nepřidalo.
Naštěstí dokončená práce radost udělala.


Holky vyhlíží kluky:o))..
Nevím, zda Aničce nezávidím její věk..
Včera se dívala na televizi a děda se jí zeptal na co se to kouká?
"Dědo, to je o lásce!"
Děda se začal smát a Anička  hned dodala
"Co ty o tom víš!"

 Dočkaly se..kluci je zavolali..
Anička je v sedmém nebi..
někdy stačí málo k radosti..
...
A já se konečně se můžu radovat i z růže.
Začíná vypadat zeleně
( půl léta byla žlutá).
Dokonce má i poupata.



Chtěl mi vyhodit takové krásné vidle.
Nedala jsem je:o)


a další úlovek ,
co s ním? 


Jedna z mých dalších kachlí..
a to mi chutná chleba 
a pivo ne!
Proboha proč jsem tu kachli psala?
Za každou cenu být vtipná???:o)!


Mějte krásný den,
zítra nastupuji do práce.
Prázdniny pro mě definitivně skončily.
Těším se na ty příští!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.