pondělí 28. srpna 2017

NÁVRAT Z CHALUPY

nebyl tak úsměvný
jako předchozí příspěvek.
Každoročně se nám prostě z chalupy 
do paneláku nechce.
A letos se nám nechtělo vůbec.
Nechali jsme za sebou spoustu práce
a teď ji opouštíme.
Však já vím, že se tam zase v pátek hned vrátíme,
ale...
Jakmile se vrátím po prázdninách domů,
chtěla bych nejraději něco stěhovat.
Tak na to manžela nenachytám,
doma ho práce vůbec nebaví..
Na chalupě je to jiné..
...
No, myslím, že si užiju od zítřka stěhování ve třídě.
Každoročně něco měním,
takže si přijdu na své.
Z pirátů se stanou námořníci 
a tak budou i nějaké změny..
Určitě až budou, 
tak novinky ukážu.
...
Nyní ještě fotky z chalupy.
Pokračovali jsme v úpravě vzadu za chalupou.
Koupila jsem si hortenzii
a dokončili jsme úpravy kolem studny.
Líbí se nám čím dál tím víc. 


Nádherně mi kvetou jiřiny
a to jsem si myslela,
že z nich nic nebude,
malinko mi přes zimu zplesnivěly.
Původně jsem je ani nechtěla sázet.
Nakonec jsou nádherné.


a znova schodiště, z kterého máme opravdovou radost.


Máme chalupu po bednáři Pitrmannovi
a tak staré loukotě jsou namístě.


začínají už hezky obrůstat přísavníkem





Úprava kolem studně.


Koupila jsem novou pruhovanou travinu.





... jabloň měla jediné jablko
Spadlo!
Byla napůl shnilé.





Už teď se nám stýská..
Mějte krásný pondělní den.
Pro mě tentokrát není květinový,
ale určitě se co nejdřív k mému krásnému zvyku vrátím.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.