středa 2. srpna 2017

RODIČ

Návštěva u nás
a my u něj.
U koho?
No u mého "rodiče".
...
Já už své rodiče nemám,
ale přece jen jeden mi ještě zůstal.
Je to můj gynekolog - porodník
a zároveň manželův strejda.
Odrodil mi obě mé děti.
Proto můj rodič:o).

Aničku a Emičku si hned získal:o).

Kdysi jsem psala o něm článek na svém blogu.
Nějak ho nemůžu dohledat,
abych dala odkaz,
kdože je náš strejda.
Byl to dost známý pražský porodník,
který celá léta byl v Thomayerově nemocnici.
Byl pověstný nejen pro své kvality,
ale i pro své jméno:o)
Nebudu vypisovat všechny jeho tituly,
jmenuje se Karel Šuk.
Možná ho někdo zahlédl i v několika televizních pořadech
s Karlem Šípem či s J. Krampolem. 
Strejda je velký vypravěč vtipů.
..
Má chalupu nahoře na Benecku.
Dnes jsem ho pozvala na oběd.
Miluje moje plněné papriky:o).
On nás pozval k sobě na chalupu.




Má tam bazén.
...
Pokud se tomu tak dá říkat.
Řekněme metr na asi metr a půl 
neskutečně studené pramenité vody,
která přitéká ze studánky.
brrrrrrrrr...
já tam dala nohy jen po kolena.

na fotce jen po nárty:o)
..
Holčičky  byly odvážnější.
Strejda taky:o)




...
Má krásného vlčáka Charlieho.
Anička s Emčou se ho nejdříve bály.
Když zjistili, že je to opravdu dobrák,
tak ztratily zábrany.






Charlie vodu rozhodně nemusí.

Ještě teď cítím, jak byla ledová.
...
Výhled z chalupy mají  nádherný!





Vrátili jsme se na chalupu k večeru.
Když se malinko ochladilo,
tak jsme se s manželem vrhli zase na kameny.
..
Ta hromada se pořád nezmenšuje.
Další kus chalupy je obsypán.
Brzy nafotím:o).
Přeji Vám Všem
krásnou středu.
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.