sobota 23. září 2017

NAŠTVANĚ

Nevím, jak u vás,
ale tady je vážně hnusný počasí.
Od rána leje jako z konve 
a né a né přestat.
Chtěla jsem jít na houby.
Mám houby :o(.
Nešli jsme. 
Neriskovali jsme, že budeme promoční až na kost.
Místo toho si vaříme čaje,
odpočíváme 
a můj muž celé odpoledne sleduje v televizi tenis.
Já jsem teď momentálně naštvaná.
Nejen, že jsem ztratila baterii z foťáku 
a už ji nenašla,
ale foťák, který jsem si vzala jako náhradní, sice fotí,
ale pro změnu jeho karta nejde vložit sem do noťase,
 a tak vám neukážu ani pár fotek kvůli kterým jsem riskovala 
své zdraví:o)
a vyrazila v dešti tu hnusotu venku vyfotit.
Chtěla jsem vám ukázat podzim v jeho nefalšovaný podobě:o).
Nic neukážu,
protože to nejde.
Kdybych to bývala tušila,
tak jsem šla fotit mobilem:o).
No, nedá se nic dělat.
Do té doby než si pořídím novou baterii,
tak budu muset využívat mobil.
Přece jen jsem si uvědomila, že něco málo dnes ale dělám.
Otrhala jsem ráno vzrostlou mátu 
a dělám další mátové sirupy.
...
No a to je asi všechno.
Loučím se s vámi bez fotek,
ale o to vřeleji vám přeji příjemný sobotní večer.
Mějte se krásně.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.