pátek 27. října 2017

BOŽSKY V LESE

Ve čtvrtek jsme s Aničkou a Emičkou vyrazili do lesa na šišky.
V zimě se s nimi krásně rozdělává oheň.
Měli jsme štěstí dokonce jsme našli i pár hub.
Jak už jsem napsala v nadpisu, 
bylo tam božsky.
Včera svítilo ještě sluníčko
a ani nebyla tolik zima.
Procházka byla úžasná.
Přiznám se, že začínám zjišťovat,
že focení mobilem s sebou přináší určité výhody.
Hlavně ho nenosím na krku
a je rozhodně oproti mé zrcadlovce lehčí.
Přesto se mi po něm stýská..



Obdivovali jsme pařezy 
a hledali v nich nějaká zvířata.
Vidíte je také?




Než jsem stačila nafotit jedlé,
tak byly v košíku.











Našli jsme i pár ostružin..


Taky se vám líbí mechy?
Čím jsem starší, tím víc obdivuji úplně obyčejné,
ale pro mě úžasné věci..



Nejkrásnější červená muchomůrka Emička :o)


jen se posadit a kochat se.
Odtud je krásně shora vidět i naši chalupu..


Dnes většinu dne prší, fouká vítr..
Upekla jsem Míša řezy, 
uvařila oběd,
chystám se dělat další várku zázvorového sirupu.
Zpíváme, hrajeme si.
Je tu velmi živo!
Uvnitř je krásně teplo.
Chystám se udělat věnce na hroby
a mísy.
Moc se mi do toho nechce,
 protože  jsou větve pořádně mokré..
..
Užijte si krásný pátek
a začínající víkend.
Já užívám prázdniny. 
Inka
💓

Mo díky všem za nakouknutí a vaše krásné komentáře :o).




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.