neděle 1. října 2017

CHALUPOVĚ

sobota a neděle strávená na chalupě
Je krásně.
Ukázkové počasí. 
Slunečno.
Trochu chladno.
Přesně tak si představuji podzim.
Bohužel často zůstává jen u představ, 
protože realita je mnohdy jiná.
Teď si to ale užívám.
( pokud zrovna doma nezavařuji nebo nekrájím houby).


už mám pár naložených skleniček


Jiřina nepřestává kvést a je pořád krásná.


zbarvuje se listí


slimáci dali už pokoj,
takže mi začali některé kytky i kvést:o).








krásenka se má čile k světu a má pořád přichystáno na květ


Udělala jsem si na okna podzimní korýtka




a z letních korýtek jsem vyndala muškáty.
Chci je zkusit letos nechat přezimovat.


doufám, že tyto paprsky nejsou jedny z posledních



škoda, že víkend už končí...
Užijte si příjemný zbytek odpoledne
a věřte, tak jako já,
že by měsíc říjen mohl být krásný.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.