pátek 20. října 2017

KONCERT

Jarka Nohavici
v pražské O2 Aréně byl úžasný.
Přiznám se, že ho mám sice raději v komorním prostředí,
kde je tak nějak blíž,
ale vidět a slyšet celou přeplněnou Arénu
zpívat byl neskutečný zážitek.
Sice Jarek z mého pohledu vypadal jak větší mravenec
(seděli jsme až nahoře:o),
přesto svým zpěvem byl veliký.
Tady se můžet podívat na malou ochutnávku.
Atmosféra byla skvělá
a došlo i na zpívání písniček.
Nechyběla kometa
a i na "Dokud se zpívá ještě se neumřelo".

Tady předávám malou ochutnávku z youtube..



Já byla hanba a radši bych se svou povahou byla sláva:o)


Jarkova píseň o kopané:o)

A tyto dvě další se staly dalšími mými srdcovkami
Napořád

Kdo z nás


Milý Jarku - sláva, sláva.
Mám velkou radost, že jsem tam mohla být,
užít si to a zazpívat...
Ještě teď jsem dojatá..


Přeji Vám krásnou noc
a ať při Vás vždycky stojí andělé!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.