pondělí 16. října 2017

NÁKUPY II.


Už jsem psala, nákupu po e-shopu mohou být milým překvapením,
ale i nemilým. 
To, když nádobu na nápoje dostanetes velkým zpožděním
a ještě ke všemu rozbitou.
Po veliké skleněné nádobě jsem toužila už dávno.
Hlavně, když jsme všichni na chalupě,
tak je potřeba mít pití v zásobě.
Rozhodla jsem si ji koupit,ale..
Ty, co měli v Jilemnici, se mi nelíbily.
Byly vysoké a já chtěla ,nějakou buclatější a nižší.
Tu jsem objevila na e-shopu 
a hned objednala.
Jenže jsem si nevšimla,
že k dodání je 6 až 8 týdnů.
Objednávala jsem 3. srpna 
a balík dorazil tento pátek.
Jelikož toho přišlo víc, ukazovala jsem stolek atd..
tak jsem ani netušila, co je v další krabici.
Krásně to cinkalo 
a já přemýšlela,
co jsem si objednala za zvonečky.
Nebyly to zvonečky.
Byla to nádoba na pití,
jenže s uraženou hubičkou na nalévání
a sklo cinkalo jak uvnitř nádoby, tak i v krabici.
Krabice byla perfektně zabalená,
ale nádoba už nikoli 
a jelikož tam bylo volné místo,
tak došlo k poškození.
Hned jsem volala na reklamaci, nádobu nafotila
a čekala na vyrozumění.
Ujal se mě nějaký Matěj a musím napsat, že jeho přístup byl profesionální.
Byl velmi ochotný a hned mi vysvětlil, co dělat
a jak postupovat. Sám uznal, že posílat zpět rozbitou sklenici 
by bylo zbytečné a tak mi zůstala.
Zítra mi přijde nová nádoba 
a já pevně věřím,
že mi ji pošta doručí v pořádku.
No a ač Matěj psal v emailu, že mám tu starou opatrně vyhodit, 
abych se nepořezala,
tak to bych nebyla já,
aby se pro ni nenašlo další využití.
Nádoba je celá,
jen vzadu zeje díra.
Ta se mi hodila na prostrčení šnůry 
od barevných světelných kuliček,
které dostaly nový domeček.
Musím napsat, že jim to tam moc sluší.
Někdy je něco zlé pro něco dobré,
a tak jako s kompostérem,
tak i s nádobou na pití, jsem vlastně zrealizovala něco,
z čeho mám radost.






Nevypadá to špatně, že? :o)
Pondělní květinový bude až v úterý..
Já dnes nějak neměla na květiny chuť..
Bude to asi tou rýmou.
Nic necítím,
tak asi proto.
Mějte moc krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.