sobota 14. října 2017

VŠECHNO JE JINAK

Člověk míní..život mění.
Kolikrát se mi již toto osvědčilo.
Začalo to večer
- škrábání v krku.
Zázvorový čaj nepomohl.
Ve 3 hodiny v noci jsem už vůbec nemohla polykat. 
Priznicový zábal trochu pomohl
a já asi na chvíli usnula.
Brzo ráno jsem si už dělala další.
Léčím se zázvorem, česnekem.
Manžel mi dojel do lékárny pro Coldrex
a já pevně věřím,
že se z toho dostanu.
Navíc venku je pořádně ošklivo.
Sluníčko nikde
a já se tak těšila.
Ležím, mám zvýšenou teplotu 
a jsem děsně naštvaná.
Na tento víkend jsem se těšila.
Měla jsem si užít vnuček, sluníčka, měla jsem najít houby,
chtěla jsem naložit další zelné saláty, chtěla jsem upéct Míša řezy,
které jsem tento týden už 2x pekla 
a ani nenafotila a ani neochutnala, 
protože se jednalo o podklady na synovu poradu.
Nebude nic.
Vnučky pro jistotu ani nepřijedou,
abych je nenakazila.
Vyrazí raději na výlet, protože u nich svítí i sluníčko.
Já můžu ležet.
Bez Míša řezů, bez hub a bez naložených salátů.







Klemátis před vchodem pořád krásně kvete.





Začínám zjišťovat, že ten mobil nefotí zas až tak špatně.


Jiřiny se mají také pořád k světu.


pár jsem si jich utrhla do vázy.
Ač mi není dobře, tak jsem obhlídla zahradu.
Prostě mi to nedalo.


Pokud máte sluníčkově,
tak si to krásně užijte.
A pokud nemáte, tak si užívejte také.
Krásnou sobotu Vám všem.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.