středa 29. listopadu 2017

30 LET

bez mamky..
zdroj Google

Pořád je mi z toho smutno..
dlouhých třicet let.
I proto nemám ráda listopad..
Vzpomínám
a často si říkám,
jestli by na mě byla trochu pyšná..
Snažím se mami žít tak,
abych viděla...
To byla každodenní věta s kterou jsem odcházela do školy..
" Koukej, abys viděla!"
A já viděla a vidím 
a pořád se snažím, abych nikde nedělala ostudu
a chovala se vždycky tak, jak jste si s taťkou přáli
a jak jste mě vychovali.
..
Někdy si na dnešní dobu připadám přeslušnělá.
Moje věta, když něco potřebuji, zní pořád tak, 
jako jsem se naučila, když jsem byla malá.
A to..
Prosím Vás, byl(a ) byste tak moc hodný ( á)
a nemohl(a)  byste...atd..
No prostě než se dneska " vyžvejknu" , co vlastně chci,
tak už mnozí mladí obrací oči v sloup.
Co je na tom to nej..
je to, že jsem to naučila i své děti.
nevím, zda to používá syn,
ale dcera i už několikrát vyčetla,
že jsem ji nenaučila se chovat tak,
jak dnešní doba , řekněme vyžaduje..!
...
Jedno vím jistě..
Moje mamka mě neskutečně ovlivnila.
Měla jsem díky ní nádherné dětství.
A s láskou na ni vzpomínám..
..
Je však jedna věc, kterou mi neměla dělat,
kterou si s sebou nesu po celý život.
Věc, kterou mám v hlavě 
a nedokážu ji nijak vypustit
a i když vím, 
že bych se tomu v myšlenkách měla vyhýbat,
nejde to vymazat, je to tam!
..
O čem píšu?
O její nemoci, velmi vážné nemoci.
Onemocněla přesně v tolika letech jako je dnes mně.
Bojím se, hledám příznaky,
každá bolest v krku mi nahání strach...
Snažím se nemyslet na to,
ale podvědomí si na to myslí samo,
někdy mě i v noci budí..
Ano, tehdy byl také listopad
a následovaly 4 roky těžké nemoci.
Té nejhorší, kterou si jen můžete představit..
Vzala mamce její krásu, změnila život od základu..
Nejen jí i nám..
...
Bojím se toho a bojím se o své děti
a pevně věřím a doufám,
že se k nám už nevrátí.,
že si svou daň už vybrala..
...
Vím, nejsem zvyklá psát smutné články
a ani nechci..ale vzpomínky někdy smutné prostě jsou...
zdroj Google

...
Vám přeji krásný večer
a zítra, pokud hned po jarmarku nepadnu,
Vám ukáži,
co všechno jsme dnes vytvořily na tvoření..
Myslím, že  náš jarmark by měl trvat alespoň týden:o))
abychom všechno stihli prodat..
Zisk už máme ale i dnes:o).

...
Inka💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.