sobota 25. listopadu 2017

ADVENŤÁK

Musím napsat, že jsem se letos  inspirovala na Pinterestu,
kde jsem našla krásné adventní domečky 
Káji z blogu 
Vloni vytvořila něco úžasného 
a protože jsem si dovolila také domečky nakreslit,
tak můžu posoudit a napsat, že jí to určitě dalo spoustu práce.
Já je kreslila po večerech víc než týden.
Ono nakreslit každý jiný je umění.
Já se mohla inspirovat u Káji,
i když některé mám i jiné.
Její dokonalosti jsem rozhodně nedosáhla.
I tak si myslím, že vypadají moc hezky
a když už jsem se s nimi kreslila,
rozhodla jsem se,
že by z nich mohly mít radost i školní děti.
Tak jsem si některé okopírovala
a nalepila na papírové pytlíky.
Kájo, moc díky, že jsi je dala na Pinterest.
...







Už máte také připraveno?
Já si z práce přivezla spoustu práce.
Ovšem...
Na chalupu jsme odjeli autem mamky manžela
a moje veškerá práce zůstala v našem autě.
Zjistila jsem to až před Jilemnicí.
Měla jsem na sebe vztek.
Na druhou stranu si víc odpočinu.
..
Mějte moc krásný večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.