pátek 24. listopadu 2017

JARMARKOVÉ ŠÍLENSTVÍ

v mé hlavě:o).
Tak jako každý rok šílím..
Hlavou se mi honí tolik možných výrobků,
které bych mohla ještě vyrobit..
Usínám s tím,
co ještě chci udělat.
Nejhorší je, 
že denně vymýšlím nové a nové věci.
Proč mám jen dvě ruce?:o)
Proč není den alespoň 40 ti  hodinový?
Proč proboha existuje Pinterest a s ním takové ohromné množství inspirací?
Baví mě to
a často lituji, že vánoční jarmark je jen jednou za rok.
Můj manžel mi pravidelně říká:
"Co z toho máš?"
No, nic. Dobrý pocit, Radost, že vydělám pro svou třídu peníze
a že spousta lidí si koupí něco, co jsem vyrobila já
a ještě se jim to líbí.
A mně se líbí, když mě někdo pochválí.
Kdo by to neměl rád:o).
Dokonce už se ani nečervenám jako když jsem byla malá.
Pochvalu už přijímám s radostí 
a dokonce se mi někdy stane, že jsem na sebe pyšná.
Pšttt, to ale nikomu neříkejte!
:o))
Tak co vám ukážu dneska?
Trámy a čaje.
Trámky jsem si nechala nařezat od pana školníka
a mám jich docela dost.
Vím, že spousta lidí s domem shání něco ke dveřím.
A proč jim to nevyrobit, že?
:o))
Ještě stojany budou trochu doplněny jehličím.


ještě jedna souprava dozelena


ještě mám několik trámů, ty dozdobím v pondělí.
A čaje?
Mám svůj přístroj Big Shot a nedám na něj dopustit.
Škoda jen, že šablony na něj jsou dost drahé.
Přesto jsem neodolala a koupila šablonu hrnečku.
Hned jsem si říkala, že ho využiji na čajové balíčky.
Moje dcera je magistra v lékárně 
a tak jsme nakoupily bylinky v lékárně.
Čaj mátový, heřmánkový, meduňkový a lipový.
Nevyfotila jsem hrnečky zezadu,
tam je bílá plocha na nápis,
o jaký typ čaje jde.
Myslím, že to vypadá moc hezky a jako malá vánoční pozornost se to určitě hodí.
Jsem zvědavá, zda se sáčky prodají.






Domů jsem si přivezla spoustu práce.
Čeká mě udělat asi 20 andělských křídel,
dodělat adventní kalendáře pro školní děti 
a spousta věnců.
Na chalupu jedeme až zítra.
Manželovi se ani moc nechtělo jet.
Jindy bych radostí skákala,
protože mám občas ráda i víkendy doma.
Tentokrát jsem ale strnula.
" Musíme jet!" řekla jsem.
Potřebuji nutně jehličí a větve na tvoření.
Povezu toho asi plné auto.
Kromě tvoření si na chalupu vezeme i vnučky.
Doufám, že si hezky víkend užijeme.
Vy se mějte také moc krásně.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.