úterý 28. listopadu 2017

SVÍCNY A TÁCY

Než začnu psát o svém dalším dnešním tvoření,
tak musím napsat,
že mě děláte daleko šikovnější než jsem.
Svícny s domečky nejsou malované.
Dokonce se stydím přiznat, že mi nedaly ani moc práce:o).
Je to opět můj milovaný Big shot
a šablony domečků,
které jsem si opět vytočila.
To, co se vám zdá jako barva 
je moosgummi papír
neboli gumový papír.
Prodávají různé druhy a já natrefila na krásné třpytivé 
a ještě samolepící.
Takže má práce byla jen vytočit a nalepit.
Dovnitř jsem vložila svíčku 
a aby vypadala lépe,
tak jsem stříbrný kalíšek ještě otřpytila.
A svícínky byly na světě.
To je celé kouzlo.
....
Dnešní tvoření bylo fajn.
Je snadné tvořit, když máte materiál.
Včera jsem dostala nádherné jedlové větve
a z nich to šlo skoro samo.
Pak jsem také dostala ohromné šišky.
Nakupuji na jarmark kde co vidím
a hlavně, aby to bylo levné.
Slevy v OBI se mi vážně hodily.
Nejdříve jsem koupila bílé veliké tácy.
1 stál 60 korun.
Výsledky jsou tady.
Pak jsem koupila formy na tortily
a tak se mi líbily, že jsem z nich udělala svícny.





















A toto je spoušť, která po mně zbyla.
Teda uklidila jsem to ,
co mi zbývalo:o)



Ještě jsem uvařila zázvorový sirup.
Lahvičky mi dcera koupila v lékárně
a jsou prý úplně sterilní:o).








 Nejhorší na tom mém tvoření je převoz do školy:o).
Manžel trpí,
ale nosí..
Je to zlatíčko:o)!
...
Zítra mám ještě odpoledne tvoření s rodiči 
a ve čtvrtek už:o)...
...
Vy se mějte krásně a moc, moc děkuji za vaše krásné komentáře.
Inka
💓







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.