neděle 19. listopadu 2017

TĚŠENÍ A PRVNÍ SNÍH

dočkali jsme se
nebo spíš holčičky se dočkaly.


Šíleně se těšily.
Jakmile se vzbudily,
tak hned vyrazily.
Moc sněhu zatím není, ale sáňky už vytáhly.

V době, kdy jsem fotila, tak už se sníh pěkně roztával.
Jak trocha sněhu dokáže udělat radost.

Chtěla bych se vrátit do svých dětských let.
Vzpomínka na tu ohromnou radost,
když napadl první sníh,
když zmrzl led na rybníce a my mohli natáhnout brusle 
a led ozkoušet.
Já měla rybník hned před domem
a tak jsem hned věděla,
jestli tam už někdo je.
Několikrát se stalo, že jsme led zkoušeli dřív než bylo vhodné
a často nám noha i s bruslí zůstala pod ledem.
Naštěstí nebyl rybník nijak hluboký,
a tak nehrozilo žádné utonutí.
Navíc zamrzal docela rychle.
Těšení...to byl vždycky důvod k radosti.
Přemýšlím,
na co se těším.???
Zjišťuji, že povinností, které mě čekají, naplněný diář pracovních povinností,
je nějak plnější a plnější 
a na tu obyčejnou radost nějak nezbývá čas.
Musím s tím něco udělat!
Těšit se na oběd, 
který si uvařím sama?
Na buchty, které jsem upekla?
Nejsou to přízemní radosti?:o))))
Chci se těšit na Vánoce!
No, jenže...
tak trochu jsem si udělala z Vánoc honičku 
a ten pocit, že všechno chci stihnout,
že chci aby všichni byli spokojení,
že chci, aby měli radost z dárků
a tomu pak podřizuji vánoční honičku za sháněním toho nej..
Můžu si za to sama..
Zjišťuji, že se těšení nějak vytrácí..
Copak patří jen dětem?
----
Jedno vím ale jistě,
těším se 
na sluníčko, které mi vážně moc chybí..
....
To je tedy příspěvek!
Úplně depresivní..
Zjišťuji, že nemám ráda listopad.
Je pro mě smutný a nikdy nenosí nic dobrého.
....
A tak se těším,
až už bude prosinec:o)
a nakonec i na ty buchty:o))


A na zítřejší kytku:o).
Vy si užijte krásný zbytek neděle
Na co se těšíte Vy?
:o)
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.