pátek 29. prosince 2017

BESÍDKY

Jako správná babička jsem musela absolvovat také besídky svých vnuček.
Za prvé by mi to neodpustily,
ale hlavně by mi bylo líto,
že jsem u toho nemohla být.
A tak i když jsem měla plný program,
čas jsem si našla a nelitovala.
První besídka byla Aničky. 
Máme z ní radost.
Je to prvňačka jak se patří.
Svědomitá žačka.
Na besídce se snažila být tak aktivní,
že se až předbíhala:o)).
Besídku měli moc krásnou.



Emička měla besídku přímo andělskou. 


Děti napekly a navařily a naše oči se rozzářily...
Už jsem dlouho nerýmovala:o)).

z andílků se doma ale změnily v pěkné čertice:o)


Prosinec byl ale nejvíc ve znamení čekání na Ježíška.
Denně poctivě odškrtávaly políčka v kalendáři 
a těšily se, kdy už přijde..
No vidíte
a uteklo to jako voda
a je po něm.
Tak zase za rok...
:o)
Krásný páteční večer
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.