pondělí 11. prosince 2017

BYL TO MAZEC

doslova a do písmene.
O čem je řeč?
O muzikálu Malý princ
v Rock Opeře v Praze,
kam jsem dnes ráno s dětmi dorazila.
Dorazili jsme včas 
s získali doslova první pozice hned u pódia.
Hlediště se plnilo a plnilo.
Dětí jako much a v mé hlavě se honilo:
"Pane Bože , jen aby k ničemu nedošlo,
 jinak se odsud nedostaneme!"
Děsilo mě to jedno výchozí schodiště na kterém byl takový mumraj,
že ještě po desáté hodině ranní,
kdy už měl být začátek, 
se stále rojily mraky dětí.
...
Včera mi kolegyně poslala email.
Takový, jaký já nemám ráda..
Typu..přepošli..
Přišel mi anděl,
který mi prý dnes kolem 11 hodiny něco zvěstuje...
No a jak jsem tak seděla v té Rock opeře,
tak jsem si pořád  dokola říkala,
jestli jsem neměla toho anděla někomu přece jen poslat.
Potichu jsem se modlila, 
abychom se ve zdraví vrátili.
...
Vrátili jsme se!
Jestli ve zdraví nevím,
neboť doteď neslyším na jedno ucho 
a myslím,
že ode dneška budu považovat svoje děti za tiché jako pěny.
..
Mám ráda rock, díky bratrovi jsem v mládí byla nucena poslouchat pořádný hard rock,
takže průpravu mám..
Jenže asi nějak moje uši jsou v tomto adventním období nastaveny na jinou notu..
Navíc jak pořád nacvičujeme Smolíka,
tak zpěv Kamila Střihavky trochu vybočoval:o).
Tím nechci říct, že to nebylo úžasný!
Každopádně to byl zážitek!
Děti oči navrch hlavy, některé u repro beden nasadily kulichy,
aby zjemnily zvuk z nich vycházející.
No, řekla bych, pořádnej nářez!
Hlavně první část byla rocková jízda.
...
Druhá, o malinko klidnější,
ale zase zábavnější o vystoupení tanečníků 
a akrobata na laně.
Ten fascinoval každého
a děsil, protože z výšky padal takovou rychlostí,
že skoro každá vyjekla.
...
Kamil Střihavka byl úžasný a zpěv Pavly Forest
byl skvostný..
Některé děti měly o zážitek víc,
tak například Kubovi podal Kamil Střihavka ruku, 
Jára chytil paličku bubeníka
a dvě děti byly nechtěně postříkány bílou barvou,
kterou tam jeden tanečník maloval obraz.
...
My ( já a kolegyně)
jsme měly ještě zážitek ze slovních projevů starších dětí nad námi.
To, co padalo z jejich úst, je nejen nepublikovatelné,
ale musela bych jejich slova  "vypípávat" od začátku do konce.
Myslím, že dlaždiči zdaleka nemluví tak sprostě.
...
Když jsme už byli z Rock opery venku
a já se radovala,
že jsme naživu,
tak děti diskutovaly,
o čem že to to vlastně bylo.??
...
Rozhodně si budeme mít o čem zítra povídat.
Malý princ ještě dlouho s námi bude žít..
....




A já pevně věřím,
že budu slyšet znovu tak jako dříve.
Kombinace rýmy a hluchoty 
je vážně zajímavá:o).
...
Přeji Vám krásný večer
a prima úterý.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.