pondělí 25. prosince 2017

ČEKÁNÍ NA JEŽÍŠKA

dřív než se dostanu ke všem událostem, 
které se staly
a není jich vůbec málo
( spíš naopak a já vlastně ani pořádně nevím, čím začít..),
tak nejprve to nejdůležitější.
Den, na který se těšíme,
nejvíc na rozzářené oči dětí..
To je kouzlo vánočního večera..
My ho proměnili spíš ve vánoční pozdní odpoledne,
neboť dárků bylo tolik,
že jsme chtěli, aby si je holčičky taky trochu užily.
Všichni naši mužští nebyli vůbec proti,
protože už měli hlad.
..
Já letos poprvé udělala i kapra,
kterého u nás nikdo nejí...
Nějak jsem si říkala,že k těm Vánocům patří...
Naštěstí jsem udělala jen 4 porce.
3 z toho jsou ještě teď v lednici.
No a když už jsem ho udělala,
tak jsem si ho jako jediná také snědla.
Ostatní dali přednost salátu, řízku a klobásům.
....
Po večeři se čekalo...
 na Ježíška

a on přišel dveřmi

zase nám tady nechal stopy..
Vypadaly jako ve sněhu..
Jenže večer mamka zametla a nechala hromádku.
Dneska Anička povídala, že nás asi podvedl,
protože místo sněhu tam byla mouka..
Tak jsem se snažila a místo mouky jsem to usmlouvala na hvězdný prach..
No nevím, 
jak dlouho to vydrží..
...
Když zazvonil zvonek,
tak to bylo radosti..
A tolik dárků pod stromečkem...
Nejprve ale pravidelné focení..o)
To prostě být musí:o)

Anička s natěšenou Emičkou,
která si nejvíc přála pistol
a říkala, že když jí dostane, 
tak bude jásat..
No jásala:o)).
Já míň, holčičky a pistole? 
Ještěže si hrají i s panenkami:o)).


A tady už naši mužští...


jediná fotka na které vypadám jakž takž:o)
Ostatní fotky se mnou nepublikovatelný o)).
....
A pak už se rozbalovalo.

...
Mezitím jsme hořeli!!
..
Já úplně zapomněla na svícen zapálený na vánočním stole
při štědrovečerní večeři.
Svíčky byly dost úzké 
a ne tak dlouhé,
aby vydržely tu dlouhou dobu rozbalování.
Naštěstí duchapřítomně zareagoval zeťák
a odnesl to jen ten svícen 
a jedno prostírání.
..
Radost to ale nezkazilo..
Takhle se radovaly moje" holky".


Štědrý večer se povedl
a za rok se snad zase sejdeme všichni.
Jak píše pravidelně Martinka,
tak i u nás je veselo:o).
...
Všichni jsme byli letos asi moc hodní,
protože byl k nám Ježíšek štědrý.
Sice mě nějak nevyslyšel,
přála jsem si velikou budku pro ptáky
a novou baterii do foťáku.
Nevyslyšel mě asi proto,
že jsem to neříkala nahlas:o).
Přesto radost jsem měla velikou..
To ale až někdy příště..
...
Mějte se moc krásně
a užijte si pěkné svátky.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.