středa 6. prosince 2017

DALŠÍ PELMEL

spojím vlastně několik připravených příspěvků dohromady.
Tak za prvé můj pondělní květinový
tentokrát jsem ošidila vánoční hvězdou.

Kromě hvězdy jsem si koupila i parfém, který mě už léta provází zimou..
Nějak na něj nedám dopustit:o))
.....
Mikuláš a čerti mě minuli..
ale naše čertice jsem si užila:o)




V úterý jsem stihla i kávičku s kamarádkami.
To bylo odpoledne  v naší nové cukrárničce.


k sladkosti naservírují i ručně psaný citát...
...
V úterý večer jsem měla posezení s "holkama z vejšky:o)"
Bylo to moc prima, smích a veselí..
Dlouho si budu pamatovat pár vět..
Například:
Vlak se hl a já us.
nebo 
Lajmiželhu.
čemuž jsem nejprve vůbec nerozuměla,
až mi bylo vysvětleno, že...
Laj mi, že lhu. (něco jako nadávej mi, že lžu..)
Ta čeština je tak krásná!
...
To mi připomnělo vnučku Aničku,
která chodí v 1. třídě na plavání.
...
V pondělí mi povídá:
Jsem v družstvu s druháky a máme dva hezký trenéry.
Dnes nás naučili krause.
:o))
Kraus jako kraul, vždyť je to jedno:o)))).
....
Dnes jsme měli vánoční posezení s kolegy a kolegyněmi z práce.
Výborná večeře,legrace, prima povídání.
....
Zítra nás čeká vánoční koncert 
našeho pěveckého sboru 
a flétniček.
Už teď mám trému jako vždycky...:o))
A bude hůř:o)). O tom až příště..
..
A na pátek se těším. Čeká mě muzikál 
Ples upírů v Praze.
S manželem máme o víkendu 35 výročí svatby.
Letí to, letí:o).
...
Užijte si krásný večer
a prožívejte pohodové dny.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.