sobota 2. prosince 2017

JARMARK

se opravdu vydařil.
Nepršelo, nesněžilo, sice mrzlo,
ale atmosféru to nepokazilo.
Náš jarmark je čím dál tím známější 
a to se taky projevila na ohromné návštěvnosti.
Zboží ze stánku mizelo docela velkou rychlostí.
Odpoledne už skoro nebylo co prodávat.
Výtěžek byl velký a určitě se bude hodit na další akce,
výlety nebo divadlo.
Moje třída jede například příští týden na muzikál Malý princ do Prahy.
Den před jarmarkem jsme měli ještě tvoření s rodiči.
Zboží se hromadilo 
a já si ho stihla vyfotit.
Moc jsem si nestihla vyfotit 
atmosféru jarmarku,
neboť jsem byla v jednom kole.
Vedu pěvecký sbor a flétničky
a několikrát jsme na jarmarku vystupovali,
takže jsem se pořádně otáčela:o))
U nás na jarmarku prodávají rodiče,
takže o stánek bylo postaráno.
Nyní vám ukážu, co bylo u nás ve stánku ke koupi.
Nejdříve ale jak vypadalo připravené nádvoří,
kde se jarmark odehrává.
večer před jarmarkem vše připraveno
a co bylo k mání u našeho stánku?







a tady už je náš stánek

a moji prodávající u skoro vyprodaného stánku


jim patří veliký dík za skoro všechny prodané výrobky
Mo díky! :o))
K jarmarku se ještě vrátím,
protože ho provázela velká spousta doprovodných akcí
a byla by velká škoda se o ně s vámi nepodělit.
Přeji Vám krásný a pohodový sobotní večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.