čtvrtek 7. prosince 2017

KERAMIKA

od října vedu na škole kroužek keramiky.
Přiznám se, že matlat v hlíně se mi moc líbí
a protože Ivanka, která keramiku několik let měla,
letos již nechtěla,
tak mi bylo líto,
aby takový kroužek skončil.
Ujala jsem se tedy dětí 
a s ohromným elánem 
a nasazením hledala inspiraci.
Té jsem samozřejmě našla moc a moc na Pinterestu
a moc se těšila, jak nám to krásně půjde od ruky.
Přiznám se, že se upřímně Ivance omlouvám,
protože jsem si původně tajně myslela,
že pod mým vedením
budou výrobky ještě krásnější!
:o))
Opak je pravdou.
Vychytáváme chyby 
 a jde to velmi pomalu.
Ale nevzdáváme to:o).
Mám děti od třetí do páté třídy.
Některé jsou šikovné a moc je to baví,
některé dokážou dvě hodiny píchat párátkem do hlíny
a pak uplácat meč
 a já šílím:o)).
No, asi  z nich Olbram Zoubek nebudee:o)..
.......
Moje představa, jak si v době kroužku budu tvořit i já,
vzala za své...
Nestíhám...
..
A cože jsme od začátku roku vytvořili?
Začali jsme - jablka a hrušky,
ještě musíme vše zkompletovat..



spousta srdíček, ze kterých budou malé klíčenky


větší srdíčka jen tak pro ozdobu pro maminky


rybičky


 a hvězdičky


Některé děti si dělaly číslo na vchod


Podzimní strašáci jsem si taky představovala úplně dokonale:o)).
Jakýpak strašák ale může být dokonalý, že?
To by nebyl strašák,
ale fešák..


taky jsme tvořili stromečky



podkovy pro štěstí

svícny


a nakonec také andílky






 jeden otočený:o)


a tady je vše po hromadě.
Příští týden dotvoříme, zabalíme jako dárečky.


A jak vypadá naše dílna a děti při práci?


připraveno na glazování




práce jde dětem od ruky..
jen občas by potřebovaly trochu víc trpělivosti,
přidat ví na pečlivosti,
ubrat na kvantitě 
a zaměřit se na kvalitu:o)..
To bych chtěla ale asi moc.
...
Mějte prima den
a držte mi palce,ať to dobře večer oddiriguji:o)
Máme koncert..
Pro dnešek 
keramická 
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.