středa 27. prosince 2017

KONCERT V HYBERNII

neboli Dům u Hybernů.

Ani ve snu by mě nenapadlo,
že bych já mohla stát na prknech,
která znamenají svět.
Ač můj podíl ( mávání rukama) byl přemalý,
tak jsem na chvíli pocítila malinkou pýchu
a strašně jsem zatoužila, aby mě viděli moji rodiče..
Což se bohužel už nejde...
( oni ale určitě shora shlíželi..a dohlíželi)
...
Chvilku jsem na pódiu proklínala svého manžela 
a na malou chvíli jsem se i chtěla přejmenovat.
Třeba na Veselou, Novákovou, Novou či nějak dobře znějící
a hlavně dobře se vyslovující jméno.
Ono do mikrofonu veřejně vyslovit jméno Fejfušová 
není vůbec snadné:o)).
Naštěstí si to nikdo nebude pamatovat, tak to až tolik nevadilo:o).
....
Koncert se konal ve čtvrtek 21. prosince
a byl to neskutečně náročný, ale přesto krásný den.
Vstávala jsem před 6 hodinou a od té doby stála na nohou až do noci.
Ve tři hodiny odpoledne pro nás přijel autobus,
aby nás odvezl do Prahy.
Do Hybernie jsme dorazili po půl 5.
Od 17 hodin nás čekaly akustické zkoušky.
S kapelou a s Jakubem Smolíkem.


Přezpívali jsme písničky a kolem půl 7 jsme skončili.
Koncert začínal v 7 hodin a my jsme zpívali až v druhé části,
takže jsme měli dostatek času.
jenže zkroťte tolik dětí v celkem malé šatně..
( pro mě zajímavý zážitek vidět šatny a spoustu divadelního oblečení).
Pak padlo rozhodnutí,
že pro klid dětí odejdeme na chvíli na procházku Prahou.
Bylo to snesitelnější než zůstat hodinu a půl v přetopené a přeplněné místnosti.
Nedošli jsme daleko.
Děti jakmile spatřily Mc Donalds, tak cíl cesty byl jasný.
...
Naše vystoupení bylo až v druhé části 
a bylo to opravdu moc krásné..
Děti, ač už byly moc unavené,
ze sebe vydaly všechno a jen zářily..
Pocit, že jim patří pódium, že se mohou předvést, 
je určitě hřál.
..
Domů jsme dorazili až po jedenácté hodině..
ale určitě to stálo za to.
Je to zážitek, 
který dětem, ale i nám dospělým, nikdo nikdy nevezme.
Určitě bude na co vzpomínat.
...
Den předtím jsme měli ještě jedno úžasné vystoupení,
ale o tom zase v dalším příspěvku.

Malá ukázka z vystoupení..

                         
Vám přeji krásnou dobrou noc..
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.