neděle 31. prosince 2017

KONEC TŘIAPADESÁTKY

KONEC ROKU JE ZASE TADY...
a s ním i bilancování.
Jak už jsem tu několikrát psala,
je pro mě Silvestr i dnem mého narození.
Každý mě slaví:o).
Vždycky si vzpomenu na bujaré Silvestry mého dětství,
kdy se u nás scházela celá veliká rodina.
Moje mamka se totiž narodila ve stejný den,
takže oslava to byla převeliká.
Tety a strejdové, bratranci, sestřenice..
vždycky to bývalo veliké a krásné..
..
Pak ráda vzpomínám na Silvestry s našimi známými 
a našimi děti,
které si vždycky pěkně vyhrály.
Dodnes mi zní v uších Olympic a Modrá je dobrá:o)).
...
Silvestry na chalupě už nejsou tak bujaré..
Často nejme všichni
a ani letos tomu není jinak. 
Katka dnes večer zpívá v lázních Bělohrad
a její Standa tam jede s ní. Vrátí se po půlnoci.
..
Péťa se Štěpánkou zůstali doma,
protože mají spoustu práce s vyklízením bytu.
Čeká je od příštího týdne rekonstrukce celého bytu,
tak mají co dělat.
...
Tak jsme zůstali na chalupě s manželem, mamkou 
a vnučkami.
...
Čím jsem starší,
tak stejně dávám přednost klidu:o),
takže mi to nijak nevadí..
...
Alespoň přípravy nemusí být tak veliké:o).
..
A jaký byl tento rok?
Řekněme vyvážený
dával i bral..
radost i smutek
smích i pláč
práce i odpočinek
život i smrt
..
jen mi neměl brát lidi kolem, které mám ráda..
s tím se člověk nechce smířit..
Bohužel i to patří k životu.

A jaký bude ten nový rok?
Věštit neumím, ale snažím se vidět ten nový rok růžově.
Nejen pro sebe, ale i pro všechny mé blízké
a i pro Vás  mé čtenáře!
Inka
💓
( no já vím, že ty brýle vypadají spíš fialově:o)),ale kdo by z vás byl takový hnidopich, že? :o) ...)
..
V životě se také řídím  heslem, které je ve Věruščině kalendáři:
" Každý den je dar!"
..
A protože jsem na světě už
54 LET
( počítám od 11 hodiny ranní, kdy jsem přišla na svět)
19 710 dní
nebo taky
473 040 hodin
nebo taky
28 382 400 minut
nebo taky
1 702 944 000 vteřin,
tak těch darů už bylo spousta.
Pevně věřím, že ještě další budou..
 a já jen moc prosím:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.