neděle 14. ledna 2018

ČAJE NEJEN O PÁTÉ

Než začnu psát, 
tak Vám musím napsat, že jste moje holky zlatý
a moc děkuji za vaši podporu 
a za to, že mě čtete a i chápete..
...
Pro změnu se mě dnes drží 
takový suchý kašel 
a pěkně mě začalo bolet na průduškách..
Čajíčkuji..
a mám z čeho..:o)
Díky vánočním dárečkům 
se rozšířila naše čajíčkárna.
Já i manžel máme rádi v zimních večerech pití čaje.
Každý si libujeme v jiných,
a tak je to trochu složitější.
Manžel má rád čaje černé,
já raději zelené nebo ovocné.
Já mám ráda i pečené čaje a manželovi zase nechutnají..
...
Na druhou stranu, 
pokud nám někdo daruje čaj,
tak se nikdy nesplete,
protože najde svého spotřebitele.
...
Pravidelné pití odpolední kávy,
když přijedeme navečer z práce,
vystřídá večerní pití čajů.


některé krabičky jsou krásné..





V zimě není čaje a svíček nikdy dost..
A o svíčkách třeba zase příště..
Těch mám totiž také pořádnou zásobu:o).
...
Mějte krásný večer
a já na vás při popíjení čaje myslím...
Inka
💓





1 komentář:

  1. Také bych si jednou chtěla vyrábět po domácku čaje a dělat si takové ty pečené, jenže se na to zaprvé moc necitím, za druhé na to nemám čas a za třetí ani nevím moc dobře jak, takže bych to na stoprocent pokazila :-D Jestli máš nějaký dobrý a zaručený návod na to jak si vyrobit domácí čaj a nekupovat si pořád nějaké z různých obchodů , tak mi určitě dej vědět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.