úterý 30. ledna 2018

SPLNĚNÝ SEN

po dlouhých letech jsem si splnila sen.
Konečně jsem si koupila sušičku,
po které jsem dlouho toužila.
Už několik let jsem vozila své ručníky na vypraní  k dceři,
aby mi zůstaly krásně načechrané a měkoučké.
Minulý týden nastal den D
a v mé koupelně přibyl domácí mazlíček.
Sušička.
Bylo to zrovna v době, kdy jsem byla nemoná
a těšila jsem se,
že jakmile mi bude lépe,
tak si prostě pořádně " zasuším!"
..
A taky se stalo..
přiznám se, že čtení příruček není zrovna mé hobby
a řekněte, co by bylo na sušení tak těžkého.??
Hned první dávka byly mé svetry..
Nikdy jsem netušila,
jak velký může být rozdíl mezi jemným prádlem a vlnou.
To jsem zjistila až po vyjmutí prádla ze sušičky.
Nestačila jsem se divit, když jsem vyndávala svetry.
Barva zůstala stejná,
první dojem zkazila jejich kvalita.
Byly - řekněme nějak tužší..
Co ale zkazilo úplný dojem, byla jejich velikost.
Ze dvou svetrů se staly svetry dětské..
Jeden se dá každopádně dobře použít na masku čarodějnic,
protože kromě velikosti, kvality se na něm vytvořily ještě krásné cípy:o).
No...stanou se horší věci..
Né, že bych byla úplně nad věcí,
ale na druhou stranu je tu důvod - koupit si svetr nový:o).
...
Od té doby jsem už usušila kdeco 
a naštěstí už všechno dopadlo skvěle.
Ručníky nadýchané,
koberečky jako nové..
Zimní boty usušené na sušáku uvnitř sušičky 
vylezly jako fungl nové botky
a moje srdíčko zaplesalo.
Jsem šťastná, že mou koupelnu již nehyzdí prádlo rozvěšené na sušáku,
že je tu víc místa
a už vím, že při troše mé pečlivosti, čtení cedulek, 
co se smí a co nesní sušit,
moje spokojenost nebude mít mezí.


...
Navíc cyklus
- vysušit- nežehlit - ihned složit
nemá chybu!
...
Mějte krásný večer
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.