úterý 27. února 2018

POD BODEM MRAZU

Nevím, jak to napsat, 
ale nějak se té naší školy drží smůla..
Další a veliká osudová rána
a já zase píšu jen v náznacích,
protože jsou situace,
které se ani popsat nedají 
nebo nejdou citlivě popsat...
Možná stačí napsat,
že se jedná o tenký led..
a nám všem je teď moc smutno..
...
Můj pondělní květinový nemá takovou váhu
a přesto sem tu květinu dám,
i když až v úterý..
Moje letošní první jarní kytička 
tulipány, které mám tak moc ráda.
..
Večer jsem potřebovala zaměstnat ruce,
zatím pár prvních vajíček na jarmark..
..
"Zaměstnat ruce, vypnout mozek",
tak bych to asi nazvala.
Díky ručním pracem,
které mě baví, uklidňují,
člověk přichází na jiné myšlenky.
...
Přesto nezapomenu..




Vám přeji hezký , klidný den.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.