pondělí 19. března 2018

ABY TOHO NEBYLO

MÁLO
:o))
tak mi dneska jedna žákyně přinesla
od tatínka dřevěné odřezky.
Hurá domečky! 
Moje představa byla úžasná!!
Na Pinterestu jsem našla spoustu inspiracce.
zdroj Pinterest

zdroj Pinterest


Tak toto byla má představa.
Krásná!
Realita naprosto jiná.
Vůbec mi to nešlo.
Domečky jsem ve škole natřela pastelovými barvami.
Doma jsem se jala malovat.
Mám akrylové fixy.
Zdálo se mi to jako dobrá volba.
Nebyla.
...
A jak to dopadlo?
Vyhrál brambor.
Utvořila jsem z něj razítka okýnek
a dveří.
Je to nepravidelné,
nakřivo
a asi jsem to zkazila.
Rozhodně to vypadá úplně jinak,
ale je to originál:o))!
Strany jsem dozdobila washi páskami.
 


 



Tak a teď už krásnou noc:o)!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.