pátek 23. března 2018

JARMARK

Jak už jsem psala,
tak počasí bylo pod psa.
A přesto to bylo fajn
a jarmark měl úspěch.
Nepršelo.
Jen sněžilo.
Naštěstí mírně.
Po dlouhé době byl totiž náš jarmark 
před naší školou.
Tak se pojďte podívat se mnou.




Stánky připraveny,
počasí ještě jakž takž.
Za chvíli se začne nosit zboží.
Moji zajíci už čekají na první zákazníky.



Jarmark v plném proudu.

Tento divný pán je náš pan školník:o).
Takhle nějak si myslím, že by mohl vypadat pan Brouček,
kdyby se ocitl ve 21. století:o).




Mí prodejci.
Chlapi si to užívali.
Ženy mrzly...
Byla vážně zima.


Nakonec jsem měla dva stánky.
Do jednoho jsme se nevešli.
Fotila jsem pozdě,
není už vidět,
jak to vypadalo na začátku.



a tady už skoro na konci jarmarku jsem zvěčnila ostatní  prodávající.
To byli převážně rodiče..


Bylo to fajn,
ale jsem ráda, že se vše povedlo a je to za námi
a já můžu konečně doma uklidit.
:o)
...
Zítra mě čeká ještě boleslavský  velikonoční jarmark.
Nebojte, nebudu prodávat:o)!
Jen s naším sborem budeme na tomto jarmarku zpívat.
Máme zítra od půl 11 malý koncert.
Tak se tiše modlím,
aby dorazilo dostatek dětí.
Začínají totiž opět pěkně marodit.
..
Vám přeji krásný večer
a užijte si prima víkend.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.