úterý 13. března 2018

KVĚTINOVÝ

Včera jsem dala svých sedm 
a na květinu se nedostalo.
Tak až dnes 
a s malou ukázkou mého tvoření..
Ještě je potřeba ale dokončit.


 Vajíčka s čepičkami..zatím bez očí..




to všechno dělám na jarmark,
ale teď to nemám kam dát,
tak věším na větvičku.


Háčkované slepice, kterým ještě chybí očka a křídla..
Hlavně se mě neptejte na to, jak jsem je dělala.
Obrázek jsem našla na Pinterestu 
a podle oka háčkovala.
také proto je každá úplně jiná..


A ještě moji malí zajíčci.
Také námět z Pinterestu.
Také ještě nemají očka.
Mám z nich radost, jsou to fešáci :o).
Ještě jich bude hodně..
Koupila jsem totiž v Normě jedno velké šedé klubko 
a mám pocit, že je nekonečné!


 Ouška jsem vystříhala z filcu.


Jsou měkoučcí a mazliví:o).
Dnes dostanou oči :o).
...
Já nyní odcházím na setkání,
které pravidelně pořádáme s" holkama" z VŠ.
...
Mějte krásný večer.
Já už  teď vím, že si to užiju:o).
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.