neděle 4. března 2018

NEDĚLE

nedělní večer
uff..
docela nabitý den..
Naštěstí už vše topí
( v ložnici zatím 14 °C, naštěstí spíme nahoře).
Voda také už teče,
dokonce i záchod se už napouští 
a dá se spláchnout..
I ledničky si daly říct 
a rozešly se bez většího násilí.
...
Odpoledne přijeli mladí a přivezli vnučky,
aby bylo co hlídat:o).
Anička jela ještě odpoledne lyžovat 
a náramně si to užila.
Já ji sledovala přes webkamery..
No řekněte není to zázrak:o)?
..
Emička je určitě po mně,
protože si strašně dlouho vydrží hrát s jejími Pet shopkami.
Já samozřejmě kdysi žádné pet shopky neměla a ani netušila, 
že by někdy něco takového mohlo být,
ale hrála jsem si pořád s panenkami.
...
Ještě malá perlička dnešního dne..
odstrojila jsem vánoční stromek:o)).
V březnu je už načase:o).
Nepadal, ale větve už ležely na zemi
a ozdoby taktéž:o).
..
K odpolední kávičce jsem upekla rychlé řezy.
Jen z listového těsta 
s náplní z pudinku a mascarpone
obložené jahodami.
Všem moc chutnaly.



...
A ještě něco nového kolem chalupy.
Chalupa pod námi již brzy zmizí..
Po příjezdu jsme zjistili,
že už pořezali ty nádherné ořechy,
kde se ukrývalo tolik ptáků..
Do konce března mají strhnout i chalupu..
Není to nijak krásný pohled,
ale bude mi ta stará chalupa chybět.
Určitě si zvyknu na pohled na krásnou roubenku,
ale vzpomínky na pana Zelinku a paní Zelinkovou,
která mě ze začátku našeho bytí v této vsi honila se sekyrkou
a zlořečila mi za to, že jsem zalívala květiny 
a ona měla pocit, že plýtvám vodou..
Sžili jsme se..
Pan Zelinka byl velký dobrák 
a nakonec i paní Zelinková nás vzala na milost
a dávala mi své bylinky.
...
Dlouho už je chalupa ale prázdná,
ono se v ní popravdě ani bydlet nedá..
Zmizí ze světa a s ní i její historie.
Noví majitelé.
Snad nevlastní sekyrky:o)).


tak tady donedávna byly dva statné stromy ořechů


Krásně dnes svítilo sluníčko


ořechy jsou už jen v kládách.
Kam se asi poděli všichni ptáci.
Vím, že tam sídlila krásná sojka.
Kde je jí konec.
Moje krmítka jsou plná,
ale zároveň opuštěná.



Přeji Vám krásný začátek nového týdne
a pohodové pondělí.
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.