pondělí 12. března 2018

SEDM

Sedmičku mám ráda...
Na poslední chvíli jsem se přihlásila u Dáši 
do fotografické výzvy.
7 dní v týdnu 
7 fotografií.
Snažila jsem se něco zachytit..
Dívala jsem se kolem jako bych chtěla spatřit zázrak!
Nekonal se,
ale i tak mě focení moc bavilo.
A tady je mých sedm.
..
PONDĚLÍ


 Mám ráda stromy a často je pozoruji.
Asi jsem cvok,
ale hledám v nich obličeje
a často si je tam nacházím.
Takže moje teorie zní,
že lidé, kteří nežijí se ukrývají ve stromech..
možná i jinde..
ale v kůře stromů se dá krásně číst.
.....
ÚTERÝ


Zase žádný zázrak,
ale sněžilo a udělalo nám to radost:o)
...
STŘEDA


Taje a zpod sněhu se začínají klubat poklady..
Mít tak svoje místo na slunci..
.....
ČTVRTEK


Zachytit krásu okamžiku,
tak to bych chtěla umět..
Ale i poslední zmrzlý sníh v sobě takovou krásu pro mě má..

 PÁTEK


Jarní tání na podzimních listech v končící zimě..

SOBOTA


Zaujaly mě vidle..
Nějak marně tápu, že jsem někdy slyšela rčení..
Hodit do toho vidle...ale taky nevím, zda jsem si to právě nevymyslela..
Někdy bych si s nimi ale s chutí zaházela
a myslím, že i terč by se našel..
Je to ovšem míněno " určitě" obrazně:o)!
...
NEDĚLE


Tak i takhle vypadá moje štěstí!
V neděli vše tálo rychlostí blesku 
a já objevila na zahradě první květ.
To vám je taková nádhera..
Toužím se hrabat v hlíně..
....
Vsuvka:
Nedá mi to, ale napsat to musím:
(Maminko, ty to určitě vidíš
a nevěříš svým očím! 
Já, která jsem nenáviděla tvou nádhernou skalku! 
Pomyšlení, že po mně budeš chtít, 
abych ti pomohla vytrhávat plevel a měla snad špinavé ruce?!
 Proboha, to ne! 
Raději jsem uvařila, upekla,
 jen hlavně nemuset být na zahradě..
...
konec vsuvky:o)
..
Ano, těším se na kytky, 
na trávu, 
na plevel, ač ho nemám ráda,
ale vždy si při jeho vytrhávání tak hezky provětrám hlavu..
...
Těším se na slunce, na jaro!
Jedna fotka navíc..
Nedělně bonusová..
né, že by byla krásná,
ale to sluníčko tam prostě je!


Milá Dášo, 
moc díky za skvělou výzvu.
Bylo mi potěšením vyběhnout ven
a hledat krásu světa..
....
Ty nejkrásnější fotky - moje vnučky,
 jsem průběžně v týdnu vkládala :o).
..
Tyto mě těšily..
A těšilo mě k nim i psát popisky..
...
Přeji Vám krásné pondělí
a určitě ukážu i svou pondělní kytičku..
...
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.