úterý 6. března 2018

UČÍME SE

To, že jsou prázdniny na tom nic nemění.
Né, že bych byla posedlá učitelka 
a učení mi chybělo,
ale Anička byla 14 dní nemocná
a ještě jí nějaké učivo zbývá ..
Tak doháníme.
Naštěstí Anička je ten typ,
který spíš do učení  honí mě než já ji.
Učení ji baví.




 čteme, píšeme i počítáme.
Probraly jsme spolu i jarní kytičky
a všechna domácí zvířata.

Myslím, že jí učení jde
a i psaní se jí daří.



Mezitím, co se Anička učí
si Emička hraje s petshopkami.


Před chvílí dávali ve Střepinách příspěvek
o tom, jak nejíst cukr.
V tu chvíli jsem si uvědomila,
že do kefírové buchty,
kterou jsem před chvílí upekla,
jsem nedala ani gram.
Neúmyslně!
Skleróza!
:o))
Snad to doženu marmeládou:o).
Mějte se moc krásně.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.