pátek 30. března 2018

VELKÝ PÁTEK

Vám Všem přeji krásné velikonoční svátky
...


Velký pátek je pro mě časem vzpomínání na mého taťku.
Zemřel přesně v tento den,
i když až 10. dubna.
Dodnes vzpomínám,
jak moc jsem byla smutná
a jak můj malý syn Péťa mi povídal.
Maminko, nebreč, třeba se děda v neděli zase probudí.
Neprobudil
a už je to moc let..
V srdci ho mám pořád.



...
Na chalupě už je vše v pořádku,
topíme, voda teče,
lednice fungují
Je teplíčko!
Co víc si přát...
...dokonce i venku svítí sluníčko!
.. 
Na dveře jsem si už zavěsila věnec..
Ten věstí, že se u nás hodlá pracovat na zahradě:o).
..
Mám velikou radost, že už na chalupě není sníh.
Trochu jsem se obávala.


...
Anička s Emičkou byly celé dopoledne venku.
Tady si opravdu vyhrají.

...
Chalupa pod námi zmizela.
Přijela technika 
a nabírají hlínu a kameny..
Nostalgie starých časů..
Krásné kameny,
tolik práce to někomu muselo dát.
A dříve se pracovalo jen rukama.
Taková technika jako dnes  nebyla.





...
Než se nadějeme bude stát pod námi nová roubenka..
Nyní se nám otevírá i výhled do údolí.






 jak by se mi to kamení hodilo..
jenže není kdo by mi ho donesl..
sama ho neutáhnu..
jsou to ohromné balvany



a právě Aničce a Emičce přijíždí tatínek s maminkou.
Tak se mějte krásně..
Mně jedou kvasnice
a jdu zadělávat na mazance.
Mám o zábavu postaráno..
...
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.