sobota 28. dubna 2018

ASI NEVYPADÁM ZLE

:o)
Včera ke mně do výtahu přistoupila maminka s dvěma malými dětmi.
Obě byly v čarodějnickém.
-" Uff..to jsem se lekla! "
řekla jsem.
Děti se začaly smát.
-" Nebojte, to je jen převlek!" povídala holčička.
-"Tak už se nebojím..."
- " No, ale máme kouzelnou hůlku!"
-" Jéé, abyste mě nezačarovaly!"
- " To se nebojte, my začarujeme jen ty zlý. A na to vy nevypadáte!"
povídal chlapeček.
Ještě po cestě jsem se musela usmívat.
Udělaly mi hezký den.
Nebo že by mě očarovaly?
...
Dnes mě rozhodně ale učarovalo nádherné počasí
a také rozkvetlá zahrada.
Nádherný den!









Stromy letos tak krásně kvetou..
Bzučí to v nich jako v úle.
Snad bude dobrá úroda.
...
Rozhodně se budeme mít pod čím líbat:o)!
Přeji Vám krásný večer! 
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.