pondělí 23. dubna 2018

DEN ZEMĚ

dříve než začnou platit pravidla GDPR,
tak ještě pár fotek ze školy.
Respektive ze školní akce.
Připojili jsme se k projektu Hrdá škola
a další akcí byl Den Země.
Díky souhlasům rodičů jsem se dnes vydali na úklid lesa
nedaleko naší školy.
Byli jsme vzorně vybaveni.
Všichni vyfasovali pracovní rukavice 
a náležitě poučeni,
co sbírat a co ne, 
jsme se vypravili uklízet.


Rukavice byly krásné a samozřejmě fungl nové.
Vůbec jsem nečekala, že děti se do úklidu vrhnou tak vehementně.
Málem jsme sestavili celé auto!
Volant, sedačku i pneumatiku.
Taky olej..
Jen vyjet!


Netušila jsem, kolik harampádí jsou lidi schopni nanést do lesa.


Toto je náš úlovek za dvě hodiny.




V rámci výtvarné výchovy jsme malovali naši planetu
a při hodině českého jazyka jsme se učili dělat pozvánku na tuto akci.
Ve čtvrtek o hodinách informatiky ještě uděláme z této akce prezentace z fotografií.
Ještě můžeme. Od konce května mám to už zakážou.
Některé skutky mi pořád nejdou pochopit a skousnout..
Samozřejmě naprosto souhlasím a respektuji osobní údaje, 
důvěrné materiály, ale toto se trochu vymyká.
Myslím, že nás to všechny odosobní..
Zruší se různé třídní webové stránky,
kde děti prezentovaly své práce,
kde si rodiče mohli prohlédnout fotky z akcí
nebo ze školních lavic.
...
Učitelé se budou bát zveřejňovat práce žáků,
aby náhodou neporušili zákon 
a nebyli potrestáni.
...
Tak ještě pár ukázek naší  práce..














Vám všem přeji krásný pondělní večer
a té naší planetě Zemi 🌍 moudré lidi..
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.