neděle 29. dubna 2018

KDO TO BYL?

Nádherné ráno mi zkalil pohled na mé truhlíky.
Ještě včera nádherně kvetoucí pelargonky a macešky,
dnes zely prázdnotou. Žádný květ.
Včera:



Dnes:





Je možné, že by si srnky dokázaly ukousnout pouze květ
a vše ostatní tam vzorně nechat?
Ukousnout to jen z té strany na kterou nevidím?
Je mi to záhadou.
Spíš podezřívám kluky,
kteří si včera za naším domem hráli fotbal
a manžel je večer vyhodil,
protože jsme měli otevřenou studnu,
tak aby se neutopili.

..
Jo, aby toho nebylo málo,
tak od včerejšího příjezdu nám neteče voda.
Pro změnu to není čerpadlo,
ale prasklý sací koš ve studni.
Dnes pro něj musel zeťák jet až do Turnova.
Snad to dobře zprovozní 
a my nebudeme muset tahat vodu ze studny.
...
Na zahradě to kvete 
a já očima tahám každý květ,
co květ,
i každý zelený lístek!
..
Jen plevel bych nejraději uzemnila!




moje milovaná srdíčka..



pivoňka je plná mravenců


nový keřík arónie


hyacinty na které jsem zapomněla
a zasadila pozdě..


kapradí


probouzí se k životu..


Libeček už se má také k světu


do vázičky jsem si utrhla pár pomněnek



i růže krásně obráží


rhododendron také přežil


už jsem dala ven i keramiku


dříve než vyrazí kytičky


a nyní vám představím moje keramické dílo.
ptákoryba nebo něco podobného:o)


moje keramické kytičky
a pítko


azalku musím zasadit do země..
hledám jí nějaké hezké místo
nebo spíš strategické,
kde ji neuseknou.


Včerejší první grilování




a ještě něco pro babičku Zdeničku ..
Lexík na návštěvě 
s partou kluků



Mějte krásný slunečný den.
a nenechte si ho zkazit!
Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.