pondělí 2. dubna 2018

PONDĚLNÍ HODY...HODY

 Ráno mě probudilo sluníčko
a nějaké veliké jasno.
Všude byl sníh.
..
Na první koledníky se nemuselo dlouho čekat.
Dorazili před osmou ranní.


a další hodovnice.
Největší radost měly ze zajíčků.


a venku stále sníh..

 Kolem půl deváté vyrazily i naše holky.
Letos poprvé!
Jenže...
U prvního domu mlátily do dveří pomlázkami
a hlasitě hodovaly
a nic..
Vrátily se zpátky domů,
pak na ně sousedka volala,
tak znovu natěšeně vyrazily.



Než došly do druhého stavení, tak s sebou Emča flákla,
ruce zabořila do sněhu a byla celá mokrá.
S řevem dorazila domů
a už na žádnou koledu nechtěla.
Anička ještě chtěla,
ale sama se bála,
tak nakonec s ní šel tatínek..

 toto ještě foceno na začátku


holky v akci



 Anička se vrátila z hodování nadšená...
Jako správná sestřička se s Emičkou o všechno rozdělila.


 a že toho bylo...


a to toho ještě doma spousta zůstalo,
co jsme měli nachystáno pro hodovníky..
Moc jich letos nebylo..
...
 K obědu jsme měli kuře s nádivkou.
Byla výborná, jen kopřivy v ní nahradila pažitka.
Přidala jsem ještě ředkvičky..
...
Polévka byla nudlová s knedlíčky..
jenže...
Umlela jsem játra a zjistila, že nemám vajíčko.
Poslední jsem dala do nádivky
a žádné další syrové nebylo.
Všechna ostatní jsem totiž uvařila a obarvila.
..
Poslala jsem Aničku na žebrotu k sousedům.
Ti se mi pěkně smáli,
že jsem všechna obarvila.
No stane se...
...
Je odpoledne.
Chalupa osiřela.
Mladí už odjeli
a je tu ticho.
Božské ticho:o).
.....
Než se nadějeme, začneme uklízet všechny zajíce,
všechna vajíčka 
a velikonoční dekorace..
A pevně doufejme,
že k nám už konečně přijde 
očekávané JARO!
...
Těším se...
Mějte krásný zbytek dne...
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.