čtvrtek 12. dubna 2018

SECOND HAND A MEDVĚDI

Tak to miluju!
Dnes obzvlášť!
Asi před půl rokem otevřeli nedaleko 
nový second hand.
Není obyčejný!
Je veliký
a celá jedna ohromná část je nábytek
a různé doplňky.
...
Moc často se tam nedostanu,
ale když už,
tak si nějaký kousek odnesu.
...
Dnes jsem si odnesla né kousky,
ale kusy.
Dokonce jsem si musela zavolat manžela,
aby pro mě dojel,
neboť jsem to neunesla.
V sekáči byly ohromné slevy!
No, nekupte to!
Tácy, proutěné, plechové, koše, misky..
jak Alenka v říši divů jsem si připadala
a nevěděla, co dřív koupit..
..Nevím, jestli znáte ten pocit,
když všechno potřebujete,
ale vlastně nepotřebujete vůbec nic...
Nakoupila jsem doslova za hubičku
a nezůstalo jen u doplňků.
Koupila jsem si i kalhoty 
a halenu.
..
Začnu nejprve drobnostmi..


skleněná dóza asi 20 cm veliká..


dřevěné srdce za 15 korun? 


mezi levandulí mu to sluší


veliký maják z plechu na zahradu..
už ho vidím zasazený mezi kameny...


hrneček, do kterého jsem si hned jednoho chlupáče zasadila


je sice po Velikonocích,
ale husa s plechovým peřím a za úžasnou cenu se mi moc líbila..


a nyní větší kousky






jeden koš už má své uplatnění..
je plný medvídkové vlny..




Mám radost..
Navíc jsem dnes dodělala svého šestého medvěda.
Tentokrát je rezavý.
Ještě mám dvě barvičky.
Hnědou a béžovou.





To už je partička,co?
:o)
Užijte si krásný zbytek dnešního dne.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.