sobota 14. dubna 2018

SEDM STATEČNÝCH

Vím, že už tady asi doslova prudím se svými medvědy,
ale je to nyní fakt moje závislost,
a tak jako se počítačoví maniaci těší až zasednou k počítači,
tak já se těším z práce domů,
že popadnu háček.
Do práce si ho zatím nenosím:o)).
..
Možná je to tím,
že se mi rodí medvědi před očima
a každý je jiný.
To je proto, že je nedělám podle návodu,
ale podle své nálady.
...
Sedmého jsem dokončila právě včera.
Sama pro sebe si je i pojmenovávám.
Tento béžový je můj Hlaváček.
..
A proč?
Ve čtvrtek jsem jela MHD
a přede mnou seděl muž s neuvěřitelně malou hlavou.
Celou dobu jsem za ním přemýšlela,
zda velikost hlavy může ovlivňovat IQ
a že on musí mít neuvěřitelně malý mozek.
...
Asi to ovlivnilo mé večerní háčkování,
neboť béžový méďa má nejmenší hlavu ze všech.
Přesto se mi moc líbí..
...
Mám už
sedm statečných - sedm barev - sedm medvědů
....

Už podle výrazu soudím,
že ač s malou hlavou,
tak se jedná o medvěda velmi inteligentního,
rozhodně přítulného, mazlivého a u mě spokojeného.





Teď si od medvědů odpočinu,
čeká mě totiž zahrada.
Jenže prší...
...
Mějte krásnou sobotu.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.