neděle 22. dubna 2018

SOBOTNÍ ZÁBĚRY


Komu se nelení, tomu se zelení...
( že by jeleni?)
Srnky v zimě ožraly,
na jaře vždy zase obrazí.
Ony mi tento keř pravidelně omladí.
Já ho nemusím na jaře zastřihovat.


Nevíte, jak zastavit růst trávy.
Nevidět bude muset manžel vyrazit traktorem 
a pak setne i takovou krásu jako jsou sedmikrásky.



Nasazené pelargonky.
Víc se mi líbí petunky, surfinie nebo million bells, jenže ty mi v létě,
 pokud je pravidelně nezalévám nevydrží.
Takže sázím na ověřenou jistotu.
Letos budou kytičky v rukách syna
a to jistota není nikdy:o).
Je to chlap!
:o))


Omlouvám se maceškám,
které jsem vždy považovala za kvítí na hrob.
Už to mám jinak.
Vzala jsem je na milost 
a moc se mi líbí.
( to samé mám vlastně i s listopady a chryzanténami)



Tak toto je mužská práce.
Já likviduji 
a manžel odváží.
To kolečko je děsně starý 
a děsně těžký i bez plevelu.



Objevují se první květy


první pupeny..
Tak tohle už měly být šlahouny alespoň metr vysoké!
Chceme tu moji zeď zakrýt 
a ono se těm výhonkům nijak nechce pnout.


Zlatý déštˇ
je sousedčin.
Mně se po přesazení už nechytl.


Vyráží mi rebarbora.
Už se těším na příjemně nakyslé koláče.
Minulý týden byl vidět sotva lísteček
a heleme se, jak si to leze nahoru.


Všude na zahradě se prořezává.
U nás už se můžou pálit čarodějnice.



Břízy už nabírají na síle
a začínají krásně zelenat.
...
Co mi na zahradě vadí, jsou kolony mravenců,
které opět míří z lesa k nám.
Jak začnou stromy kvést, tak je to láká čím dál víc.
Musím si pořídit nějaký likvidátor dřív, než se budou chtít ubytovat u nás vevnitř.
...
Mějte úžasnou neděli.
Sluníčkovou a pohodovou.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.