úterý 22. května 2018

HŘÍBKOVÁ U ZÁMKU

A opět návrat do lázní.
V divadelní restauraci u zámku 
jsem si dala vynikající hříbkovou polévku 
s praženými mandlemi.
Opravdu vynikající.
Tak dobrou vážně neumím 
a chutnala nejen mně.
..
Na oběd sem přilétala kachna z Labe.
Přiletěla,
dostala talíř jídla,
umyla si zobák v bazénku
a frnk..
zase odletěla..
Bez placení!
...
To mně se nepodařilo:o)).
Než ale odletěla, tak nám náležitě zapózovala.





ve skoro letním počasí přišlo vhod i pivko..


Polévka byla vážně vynikající.
Jestli stejnou dostal ten kačer,
tak se vůbec nedivím,
že se sem stále vrací!


 V době, kdy kamarádky byly na procedúrách
a já měla zrovna volno,
jsem se šla podívat  do zámku.
Pojďte se mnou.




( můj strejda se jmenuje Boček..že by to byl jeden rod? :o)


koul byly dělové,
prý vytažené z Labe.
Hodily by se mi na zahradu.
:o)


vytažené loďky..vždy jsem si myslela,že se mince hází do fontán.
Zjistila jsem, že nejen...







první nádvoří zámku opět patřilo srdcím..



Tady procházka po zámku končí 
a já vám přeji krásný večer!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.