neděle 10. června 2018

VÝPADEK

v mém psaní byl způsoben mou zapomnětlivostí.
Počítač jsem vzala,
bohužel jsem doma nechala šňůru.
Fotek jsem nafotila mraky,
ale..
nebylo je kam dát..
tak až dnes..
Víkend by se dal popsat v několika bodech..
-skoro celá rodina
( tudíž neklid:o)
-vedro
-zalila jsem zahradu
-konečně déšť
-hodně deště
-hodně vody
-zahrada přelitá
-kytky plavou
-peču na to (nejen na to)
-meruňky
-džemy
-grilovačka
-zjišťuji, že nemám kabel -tragédie! ( přivezla jsem si tolik práce do práce)
Z předchozího vyplývá
-odpočívám
-háčkuju
👆
👇
neděle
-zase vedro
-zalévám
-zase prší
zalito dostatečně, snad to vydrží:o)
-cesta domů
-moc práce ( do práce)
-jsem líná a nejde mi to
-píšu raději na blog
:o)
to mě ba..😉
Tak a teď něco málo ..v fotografii..


zaprší? nezaprší?


pod námi začali se stavbou chalupy


už leje..a hočičky si udělaly svou skrýš v chodbě..
nedá se vejít dovnitř


takto vypadá naše tráva


ale keře krásně kvetou


ke kávičce..
( ne k pivu:o)



po dešti








fuj...a já myslela, že letos nebudou..
jen co zapršelo,
tak se objevil..








jsem zvědavá, jestli ta tráva vůbec ještě zazelená..
 

Užijte si nádherný večer..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.