pátek 20. července 2018

EPCOT

V úterý jsme se vypravili na velký výlet do Orlanda,
cílem byl jeden ze zábavních středisek Disney Resortu.
EPCOT je pro mě takový malý svět ve světě.


Mám pocit, že stejně slovy nelze popsat, co člověk prožil.
Pravdou je, že za tento celodenní zážitek si člověk pořádně zaplatí.
Můj manžel tentokrát odmítl jet.
Za prvé proto, že je to drahé, 
za druhé proto, že ho bolela noha a asi by celý den na nohou nevydržel.
Já, ač jsem byla v Epcotu již 2x jsem si ten zážitek nenechala ujít.
Vyrazili jsme už po 6 ráno, abychom na devátou byli na místě.
Anička s Emičkou byly pořádně natěšené,
neboť je v Epcotu nová atrakce
Ledové království s Annou a Elsou,
které ony milují.
Skoro hodinu jsme čekali na tzv. odbavení v parku a koupi vstupenek.
Pravdou je, že se všude čekají veliké fronty
a lidí ju každé atrakce je rozhodně víc než Václaváku..
čekání ale stojí za to.
Nejdříve jsme šli tedy za Annou a Elsou.
Ocitli jsme se v pohádce aholky byly ve svém živlu.
Efekty naprosto dokonalé a vše kolem nás úplně zázračné.



Podívali jsme se do vesmíru.
Já s Emičkou jsme objevovali planetu Zemi
a ostatní Mars.
Emmu totiž kvůli velikosti na Mars nepustili,
a tak jsem s ní šla na Zemi.


Děsila jsem se toho, s kým se dostaneme do raketoplánu
a zda budu všemu rozumět.
Naštěstí to dobře dopadlo,
my odstartovali a i přistáli.
Byla to taková nádhera, až jsem dojetím brečela..
Ta naše planeta je tak krásná
a hudba a vše kolem bylo tak dojemné.
Emička to prožívala tak intenzivně,
že nechtěla vůbec přistát.




Pak jsme šli na rogalo, na kterém jsme proletěli celý svět.
Opět letíte a vše intenzivně prožíváte skoro všemi smysly.
Nejen, že letíte, vše vidíte,ale máte pocit i cítíte..
chlad nad severním pólem, vůni trávy v africké savaně,
vůně nad čínskou zdí, proletíte kolem niagárských vodopádů,
vyhnete se Kilimandžáru, navštívíte i Austrálii a Fidži, v Evropě proletíte kolem Eiffelovy věže..
a pak se opět snesete na zem.
Dalším zážitkem byla cesta vozítkem v té veliké kouli,
kde jsme sledovali vývoj člověka na Zemi.
....
Pak jsme pluli lodí a viděli vývoj zemědělství, na povrchu jsme pak viděli
zahrady a nové technologie v pěstování ovoce a zeleniny.
Další atrakcí byl Nemo.
Jeli jsme v mušlích a hledali jsme Nema..
objevovali vodní svět, prohlídli si ryby a vodní živočichy.

Já mám moc ráda tu část Epcotu, která ukazuje jednotlivé státy
a jejich kulturu.
V Mexiku jsme se svezli lodí kolem jejich pyramid a sopky


V Norsku bylo to Ledové království,
byli jsme v Číně, v Japonsku,


v Africe, v Německu, v Itálii, v USA, ve Francii, v Anglii,






navštívili jsme Kanadu..


Každý stát má svou expozici a své obchody.


Večer jsme už padali únavou,
ale ještě jsme si počkali na koncert.
těsně před odjezdem..koule se již začíná pomalu zbarvovat..
...
Pak už jsme se vydali k autu a jeli domů.
Vždy v 9 hodin večer je den ukončen ohromným nádherným ohňostrojem,
ale vzhledem k tomu, že jsme měli s sebou holčičky,
tak jsme ho neviděli.
Já ho viděla předtím dvakrát a tak jsem stejně věděla, jaké to bude.
Ač jsme byli unavení, o hodně chudší,
tak přesto na to budeme určitě celý život vzpomínat.
Byl to krásný den plný zážitků.
.....kdybyste chtěli o parku vědět a vidět víc
ukázka z YOU TUBE
Mějte krásný víkend
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.