středa 25. července 2018

LAZARET

tak asi tak by se dal shrnout dnešní příspěvek
pod jedno jediné slovo.
Jak už jsem minule psala, tak dostala Emička horečku, 
pobolívalo jí bříško
a nebylo jí nic moc,
moje dcera,která je magistra v lékárně, 
je naštěstí na každou situaci připravena,
a tak jsme zahájili léčbu.
S břichem není radno si nikdy zahrávat 
a tak jsme Emču pořád sledovali,
aby se náhodou nejednalo o slepák.
Naštěstí se během dvou dnů všechno zklidnilo,
horečky ustoupili a Emička je fit.
V pondělí jsme odvezli naše mladé na letiště.
Myslím tím maminku a tatínka..
děti nám tady zůstaly.
Kdo by je hlídal, když oni musí do práce.
Byla jsem moc ráda, že Emička je už zdravá.
V úterý jsem onemocněla já.
A dost mě to vyděsilo.
Začalo to po obědě neskutečnou bolestí na klíční kosti, krční tepně
a celé šíji, kterou jsem měla úplně strnulou
a bolest byla opravdu velká.
Nikdy mě ještě taková bolest na těchto místech nepostihla,
a tak nebylo divu, že jsem se vážně lekla
a nevěděla, co mi je..
Infarkt jsme vyloučili s tím, že nosím hodinky, které měří srdeční rytmus
a ten byl stále pravidelný.
Když mi na místo přiložili led, ztuhlo to ještě víc 
a myslela jsem, že se zblázním.
Teplo mi udělalo ale dobře.
Zjistili jsme nakonec, že se jedná o zatuhlý sval.
Pravděpodobně, když jsem přišla od bazénu 
a začala vařit,
tak klimatizace udělala své
a mně se krční sval úplně dostal do křeče.
Chtěli mě odvézt do nemocnice,
ale znáte to..
v cizí zemi 
a ač jsem pojištěná, tak jsem hledala jiné možnosti, jak si pomoci.
Teplo a klid jsem si naordinovala
a skutečně mi to pomohlo.
Dnes je mi o 100 % lépe,
ale přesto nosím kolem krku šál 
a chráním si ho před nastuzením,
Já už jsem fit,
ovšem Anička se vzbudila s horečkou
a bolestí hlavy.
Teplota 37,6°C a je to tu zase.
Další marod..
To nám to tu opravdu krásně začíná bez rodičů..
snad to bude zase jen krátká viróza jako u Emičky.
Byla by veliká škoda, 
zůstat v posteli místo jezdit k oceánu.
Jak se říká u nás
" Každý den není posvícení"
....
Vy se mějte krásně
a buďte hlavně zdrávi!
Krásné léto
přeje 

Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.