pátek 20. července 2018

OSLAVA

Mám pocit, že tu ten čas utíká nějak rychleji..
nebo spíš pořád je co dělat
a já nestíhám vůbec přidávat příspěvky. 
Nejhorší je, že vás nestíhám ani pořádně číst.
Vše kolem, mě zaměstnává nějak víc,
ale zase na druhou stranu si to úžasně užívám
a jsem ráda, že mám všechny kolem sebe.
Raduju se z úspěchů svých vnuček,
které se den ode dne zlepšují v bazéně
a my už se nebojíme, že se Emička utopí.
Anička uplavala přes 30 bazénů ( 15 metrových) 
a Emička už zvládla 4 kotrmelce za sebou pod vodou.
Já dělám v bazéně žraloka a musím je honit.
Opravdu si to užívají 
a dostat je z vody je něco.
Lezou ven, když už jsou úplně scvrklé:o)).
Oceán a bazén -
tak to je pro nás Amerika..



Samozřejmě k tomu teplo, i když je tu teplo takové přeživší..
u oceánu fouká příjemně větřík 
a bazén má příjemnou teplotu, takže nás krásně ochladí.
Já kromě koupání se snažím intenzivně učit anglicky,
ale stejně mám pocit, že jsem pořád na začátku..
Rozumím, ale stydím se mluvit.
Pocit, že řeknu nějakou blbost ve mně převládá
a tak radši řeknu, že nemluvím,
což dělám asi chybu.
Určitě by se pobavili:o)
Rozhodně v obchodech se domluvím..
Jak už jsem psala shoping tady taky milujeme.
Jak říká Bob, mamčin přítel, je dobře, že podporujeme floridskou ekonomiku
a jemu prý neklesne důchod :o).
No, snažíme se..
celý rok spoříme 
a pak si to tu užíváme se vším všudy.
V příštím příspěvku se rozepíšu o výletu do Orlanda,
který jsme podnikli v úterý.
Nesmím zapomenout ale napsat, že jsme v neděli měli velikou oslavu.
Manžel měl narozeniny,
zpětně jsme ještě jednou oslavili páté narozeniny Emičky
a dopředu oslavili svátek Aničky,
protože až ho tady bude mít,
tak už tu nebudou její rodiče.

balony jsem koupila 3, domů donesla jen dva, protože mi jeden uletěl
a byl 3 dny na palmě u domu, pak někam odletěl..

oslavenci

k Emiččině jedné 5 jsme přidali ještě druhou..
sice neradi, ale věk nezastavíš..

tak ještě jednou všem všechno nejlepší 
a hlavně zdraví
( což když teď píšu a je čtvrtek, se moc nekoná,
protože Emča dostala horečku, snad se z toho nic nevyklube).
Vám Všem přeji krásné a pohodové dny 
a začněte prima víkend..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.